Spletno mesto KINODVOR.ORG

Spletno mesto kinodvor.org je med ljubitelji filma zelo priljubljeno. Zaradi odličnih opisov filmov, ki so na sporedu v dvorani ljubljanskega Mestnega kina Kinodvor z 200 sedeži in velikega filmskega arhiva z opisi 6.000 filmov v slovenščini, vključno s produkcijskimi podatki in datumom prvega predvajanja pri nas. Od lanskega decembra to spletno mesto dnevno obišče okoli tisoč ljudi – petkratnik kapacitete Kinodvorove dvorane.

Kljub odlični vsebini in nezmanjšanemu obisku je zasnova spletnega mesta iz leta 2011 kazala šibkosti pri uporabniški izkušnji in zahtevala tehnično prenovo.

Pet mesecev nam je vzela celovita prenova arhitekture, oblikovna rešitev, izvedba vseh tehničnih rešitev in konceptualna zasnova predstavljanja vsebin. Med novostmi, ki pri projektu kinodvor.org najbolj vplivajo na zadovoljstvo uporabnika, so intuitivno dostopen in nazoren spored, ki ohranja dolgoročne napovedi projekcij in kompleksen sistem za avtomatično prikazovanje povezanih vsebin.

 

 

Informacije o projektu
Kreativno vodenje:

Zarja Vintar

Umetniško vodenje / oblikovanje:

Jana Jazbec

Programiranje:

Miha Sušnik

Naročnik:

Kinodvor

Povezave
Rezultati projekt

po prvih 6 mesecih delovanja strani

Med ključne kazalnike uspešnosti vključujemo: obiskanost spletnega mesta, čas trajanja obiskov, skupno število obiskov na vseh straneh filmov, obiskanost angleške strani, skupno število prodanih vstopnic, število/odstotek mobilnih uporabnikov, povečanje prijav v Kinoklub/Kinobalon.

obiskanost spletnega mesta

  • splošna obiskanost: + 624,01 % uporabnikov, + 858,55 % novih uporabnikov, + 296,86 % sej, + 219,96 % ogledov strani
  • podstrani kinobalon: + 523.70 % tj. 6.842 vs 1.097 ogledov strani
  • podstran kinotrip: +430.95%, tj. 4.083 vs 769 ogledov strani

čas trajanja obiskov
+1,87% tj. 01’22” vs 01’20” minut.

skupno število obiskov na vseh straneh filmov
309.536 ogledov strani

obiskanost angleške strani
obiskanost: +81,73% tj. 23.060 vs 12.689 ogledov strani

skupno število prodanih vstopnic
nov 2017 – apr 2018: 56.874
nov 2016 – apr 2017: 54.169

število/odstotek mobilnih uporabnikov
8,25x večje število uporabnikov na mobilnih napravah
povečanje deleža mobilnih uporabnikov: 40,33% na 45,58%

povečanje prijav v kinoklub/kinobalon klub
nov 2017 – apr 2018:  KD – 248, KB – 40
nov 2016 – apr 2017: KD – 150, KB – 923

Nagrade

WEB.SI 2018, Najboljša spletna stran med javnimi in nevladnimi organizacijami, 2. mesto
NETKO 2019, Zmagovalec kategorije Turizem in prosti čas
NETKO 2019, Finalist v kategoriji Nevladne in javne organizacije