Spletno mesto KINOSISKA.SI

Dobra uporabniška izkušnja, hiter dostop do podatkov o dogodku in prepoznavnost Kina Šiška kot prizorišča so ključne besede prenove tega spletnega mesta.

Prenovili smo arhitekturo strani, dodali vsebine in izboljšali predstavitev dogodkov, povečali delež video in avdio vsebin ter bistveno optimizirali hitrost nalaganja, ki zdaj omogoča tudi video v glavi strani, s čimer intuitivno komuniciramo dejavnost organizacije.

Rezultati prenove presegajo pričakovane s strani naročnika, kot tudi agencije: analitika spletnega mesta že v prvem tednu po objavi prenovljene strani poroča o 7x večjem obisku strani v primerjavi z obiskom v istem obdobju v letu 2016.

 

Rok Avbar, vodja stikov z javnostjo, Center urbane kulture Kino Šiška, o prenovi:
“Kot kolektiv lahko ocenimo, da spletno mesto odgovarja na izzive, s katerimi se srečujemo pri predstavitvi tako obsežnega in raznolikega (programsko ter tudi znotraj segmentov programa žanrsko različnega) programa.
Ključno izhodišče prenove je bilo Kino Šiška predstaviti kot prostor s programom in ne javni zavod na področju kulture, kar je bilo razvidno v prejšnji podobi spletnega mesta. Projekt prenove je s strani Kina Šiška koordiniral vodja odnosov z javnostjo Rok Avbar ob asistenci urednika spletnih vsebin in družabnih oomrežij Daniela Shepparda ter oblikovalca Žige Artnaka. Izvedba prenove je bila zaradi dobre idejne zasnove Kofein dizajna lažja, kot bi bila sicer. Komunikacija o izboljšavah je bila dvosmeren proces in v znamenju dialoga. Zaradi lažjega poteka dela se je s procesom prenove ukvarjala zgolj trojica ljudi, ki je preostalo ekipo obveščala o procesu.”

 

 

Petra Slanič, spletni analitik, o rezultatih prenove:
13. februarja 2017 je zaživelo novo spletno mesto kinosiska.si. Nismo mogli počakati, da bi minilo celo leto, zato smo v spletno analitiko pogledali 11. januarja 2018. Kaj smo ugotovili? V zadnjih enajstih mesecih je število obiskovalcev zraslo za okoli 1142 % v primerjavi z enakim obdobjem leto prej, iz 11.000 obiskovalcev je poskočilo na kar 133.000. Novih obiskovalcev je bilo 60 %; leto prej skoraj pol manj, 32 %.  

Več kot polovica obiskovalcev je na domači strani kliknila na gumb Pregled vseh dogodkov in si ogledala program Kina Šiška. Skoraj petina obiskovalcev je obiskala angleško različico spletnega mesta. Prve tri najbolj obiskane spletne strani dogodkov na novem spletnem mestu so bile napovedi koncertov brooklynške zasedbe Cigarettes After Sex, britanskega pevca, multiinštumentalista in pesnika Benjamina Clementinea in Pixies, enega najbolj vplivnih alter rock bendov vseh časov. Obiskovalci in obiskovalke spletnega mesta so uravnoteženi po spolu, približno polovica je žensk in polovica moških, največ starih od 25 do 34 let, sledijo stari od 35 do 44 let. Več kot polovica je spletno mesto obiskala prek računalnika, dobrih 40 % z mobilnim telefonom, slabe 4 % pa s tablico. Največ obiskovalcev je novo spletno mesto obiskalo iz brskalnika Google Chrome, več kot 50 %, na drugem in tretjem mestu sta brskalnika Safari in Firefox.”

 

Informacije o projektu
Kreativno vodenje:

Zarja Vintar

Umetniško vodenje / oblikovanje:

Jana Jazbec

Programiranje:

Miha Sušnik

Tekstopisje:

Daniel Sheppard in Rok Avbar, Kino Šiška

Naročnik:

Kino Šiška

Povezave